Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Προβλήματα επικοινωνίας με το άλλο φύλο; 3 tips που θα σε ξεμπλοκάρουν!

Σου αρέσει; Μίλησε του!



«Άλλα σκεφτόμουν ότι ήθελα να του πω και άλλα του είπα». «Κι αν του μιλήσω για όλα αυτά που αισθάνομαι, πώς θα το πάρει;». «Όποτε ξεκινάμε μια κουβέντα, καταλήγουμε να τσακωνόμαστε»... Αγχώνεσαι για το πώς θα εκφραστείς στο σύντροφό σου ή σε εκείνον που θέλεις να γνωρίσεις, και τελικά δεν λες τίποτα ή καταλήγεις άλλα να σκέφτεσαι και άλλα να λες; Στο μυαλό σου χορεύουν χίλιες σκέψεις και όταν έρχεται η στιγμή να του μιλήσεις, ανοίγεις το στόμα σου και από μέσα βγαίνει ένα κουβάρι με όλα σου τα παράπονα; Καλωσήρθες στο κλαμπ του 60% του πληθυσμού που βλέπει τις προσωπικές του σχέσεις να καταρρέουν σαν τραπουλόχαρτα, συχνά μάλιστα πριν ακόμα ξεκινήσουν, λόγω του άγχους. Όπως εξηγούν οι σύμβουλοι ψυχικής υγείας Χριστίνα Κωστολιά και Γιάννης Γαλανός, πολύ συχνά το άγχος υπονομεύει –ή και αποκλείει- τις σχέσεις μας, μπλοκάροντας την επικοινωνία μας. Είναι τόσες πολλές οι αταξινόμητες σκέψεις μας, που μας παρασύρουν σε έναν κυκεώνα αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων, με αποτέλεσμα να καταλήγουμε να μπλοκάρουμε, να ακινητοποιούμαστε.

Στο βιωματικό σεμινάριό τους με τίτλο «Διαχείριση Άγχους και Επαναπροσδιορισμός των Προσωπικών Σχέσεων», που θα γίνει στις 11 και 12 Οκτωβρίου στο Κτήμα Νοόσφαιρα στην ορεινή Κορινθία, θα μάθουμε πώς το στρες ουσιαστικά σηκώνει έναν τοίχο ανάμεσα σ' εμάς και τους άλλους, αλλά μαζί θα ανακαλύψουμε και με ποιους τρόπους θα ανοίξουμε ξανά το δρόμο προς μια υγιή σχέση.

Διάβασε τους 3 τρόπους που μας προτείνουν οι εισηγητές του σεμιναρίου ώστε να βελτιώσουμε την επικοινωνία μας με το άλλο φύλο, βάζοντας σε τάξη τις σκέψεις μας

Αν είστε ήδη σε σχέση, ας αναρωτηθείτε:
1. «Θέλουμε πράγματι να είμαστε με αυτόν τον άνθρωπο ή είμαστε γιατί ''πρέπει''; 
Μήπως δηλαδή είμαστε μαζί μόνο και μόνο για να μην είμαστε μόνοι μας ή ''βολευόμαστε'' ώστε να αποφύγουμε να ψάξουμε για κάποιον άλλο που μας ταιριάζει περισσότερο; Με αυτόν τον τρόπο, θα ανακαλύψουμε τι θέλουμε πραγματικά». Γιατί άλλωστε, αν δεν ξέρουμε εμείς οι ίδιες τι θέλουμε, πώς άραγε θα το αναζητήσουμε; Κι αν βρεθεί μπροστά μας, πώς θα το αναγνωρίσουμε; Έχουμε σαφή εικόνα του τι θέλουμε από μια σχέση; Δεν είναι και λίγες οι φορές που πιστεύουμε ότι θέλουμε κάτι και τελικά συνειδητοποιούμε ότι δεν είναι αυτό το οποίο χρειαζόμαστε...
2. «Θέλω σε αυτή τη σχέση να έχω δίκιο ή να είμαι ευτυχισμένη; Αν, για παράδειγμα σκεφτόμαστε συχνά ''εκείνος φταίει, δεν του μιλάω'' ή ''δεν θα του πω εγώ πρώτη πως τον αγαπώ'', τότε αυτή μας η ''ανάγκη'' να έχουμε δίκιο μας ωθεί σε συμπεριφορές που μας εμποδίζουν να είμαστε ευτυχισμένες».
3. «Τι μπορώ να κάνω για να περάσω όμορφα με το σύντροφό μου; Του συμπεριφέρομαι όπως θα ήθελα να μου συμπεριφέρεται;».

Αν δεν είστε σε σχέση, θα σας βοηθήσει πολύ να σκεφτείτε:
1. «Θέλω πραγματικά να έχω κάποιον στη ζωή μου ή ψάχνω σύντροφο γιατί με πιέζει η οικογένειά μου/όλες μου οι φίλες είναι παντρεμένες με παιδιά/στην ηλικία μου ''έπρεπε'' να έχω βρει κάποιον;». Αναζητούμε, άραγε, την αγάπη, θέλουμε να μπούμε μέσα σε όλο αυτό και να το ζήσουμε ή μας το υπαγορεύουν οι συνθήκες γύρω μας;
2. «Αν αποφασίσω πως θέλω αληθινά κάποιον στη ζωή μου, νιώθω ανοιχτή μέσα μου για να τον έλξω; Αισθάνομαι δηλαδή ότι χωράει η καρδιά μου και κάποιον άλλον εκτός από εμένα;»
3. Τι μπορώ να κάνω για να δημιουργήσω μια σχέση; Κάνω κάτι ή περιμένω να μου χτυπήσει την πόρτα;

Info: Βιωματικό σεμινάριο με τη Χριστίνα Κωστολιά και τον Γιάννη Γαλανό «Διαχείριση Άγχους και Επαναπροσδιορισμός των Προσωπικών Σχέσεων», 11 & 12 Οκτωβρίου, Κτήμα Νοόσφαιρα (ορεινή Κορινθία), τηλ. Επικοινωνίας: 6971962860, 6985663703.

Μπορείς να διαβάσεις το blogpost και στο queen.gr!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου